به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی در شهرستان قاینات افزود: مشورت ها و نگاه تعاملی، پیگیرانه و هدایت گرانه را بخصوص در شرایط کنونی که با یک جبهه جهانی در جنگ اقتصادی رو به رو هستیم، مغتنم شمرده و پروژه ها را در زمان بندی ارائه شده و با مصالح کیفی به بهره برداری رسانده و حافظ منافع مردم و بیت المال باشیم.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با نظارت بر پروژه های زیرمجموعه خود پاسخگو باشند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و حوزه معاونت عمرانی استانداری نیز مکلف به نظارت هستند تا از کیفیت و کمیت در اجرای پروژه ها کاسته نشود.
نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: مدیران با اشراف کامل بر وضعیت استان در خصوص تراکم جمعیتی، مرز و محرومیت به مردم خدمت می کنند و دین و شأنیت خود را که به خاطر پذیرش مسئولیت به شهدا و مردم دارند، ادا کنند.
وی ادامه داد: هفته دولت نماد خدمت رسانی به مردم که به یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است و مدیران و مسئولان با الگو قرار دادن این شهیدان در خدمت، صداقت، صلابت و معرفت زمینه ارائه خدمات بیشتر و بهتر را فراهم کنند.
مروج الشریعه اظهار داشت: در شرایط کنونی که در یک جنگ اقتصادی با رویکرد بین المللی و معرکه ناخواسته ای هستیم با حمایت های هوشمندانه و آگاهانه رهبری و با صلابت و اقتدار و با کمک مردم پیروز خواهیم شد.
وی به همکاری و تعامل دیوان محاسبات با دستگاه های اجرایی در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات با ارائه اطلاعات جامع و هدایت مدبرانه و کمک به دستگاه ها و موسسات در جهت حرکت صحیح سیستم گام برداشته و مدیران باید این حمایت و هدایت را مغتنم بشمارند.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رویکرد پیشگیرانه، هوشمندانه، هدایت گرایانه و مقتدرانه دیوان محاسبات و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی باعث کاهش پرونده های دادخواهی در دادسراها شده است.
ششمین نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی در سال جاری امروز (یکشنبه) در محل آمفی تئاتر شهرداری قاین برگزار شد.
همچنین در این آیین با حضور معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور
محمدحسین فتح آبادی به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی معرفی و از خدمات غلامعباس عزیزنژاد قدردانی شد.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.