حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: ورود نامزدهای انتخابات با اخلاص و توجه به رضای الهی و حضور حداکثری مردم همچون گذشته دشمن را مایوس کنند. 

وی بیان کرد : همزمان با ۱۰ آذر، سالروز شهادت عالم مجاهد انقلابی، آیت الله مدرس و روز مجلس، مسائل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از این روز آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم تا نامزدهای انتخابات در گام اول خدا را درنظر داشته باشند و به نیت الهی در این عرصه گام بردارند. 

رستمیان اظهار داشت: اگر حضور نامزدهای انتخاباتی برای خداوند باشد و رضای الهی را درنظر داشته باشند، برادری، دوستی، مودت، یکرنگی در عین رقابت در انتخابات رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: مردم نیز بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید کنند و با تدبیر و شناخت خود، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب را باشکوه برگزار و نمایندگان انقلابی انتخاب کنند.

رستمیان در ادامه به شرایط کشور بعد از اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: مردم ما مثل همیشه با شناخت کامل تحولات کشور، توطئه دشمن را درک کردند و به میدان آمدند و فتنه تحمیلی دشمن علیه ملت ایران را در نطفه خفه کردند.

وی افزود: ملت اقصی نقاط ایران با برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف علیه آشوب‌گران، اوج شکوه و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشتند و تودهنی بزرگی به استکبار و صهیونیسم جهانی زدند. 

رستمیان تصریح کرد: دولتمردانی که مدیریت جامعه را برعهده دارند نیز باید بدانند که مردم ایران گرانی و تحولات بعد از برجام را صبورانه تحمل می‌کنند و پای کار انقلاب ایستادند، پس باید به مردم خدمت صادقانه داشته باشیم و وعده های خود را از طرح معیشتی عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: تا پایان ریاست جمهوری ۲ سال دیگر فرصت باقی است که امیدواریم مسوولان به عنوان تکلیف خود، مردم را امین بدانند و با آن‌ها گفت و گو کنند تا دیگر شاهد این اتفاق ها در کشور نباشیم.

امام جمعه موقت دامغان به سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری فیزیک‌دان معروف و شهید هسته ای اشاره کرد و گفت: دشمن دانشمندان ایران را هدف قرار می‌دهد که این امر نشانه موفقیت ایران در عرصه‌های علمی و پیشرفت است، دشمن بداند اگر شهریاری را از ما گرفته است ما شهریاری های بسیاری در انقلاب داریم که به ایفای نقش می‌پردازند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.