محمد زحمتکش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مطالعه‌های متعددی در سال‌های گذشته برای ساماندهی آب‌های سطحی در شهر سمنان انجام شد که این برنامه‌ها با توجه به گسترش شهر در حال به روزرسانی است.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر سمنان برنامه‌های ویژه‌ای برای ساماندهی آب‌های سطحی این شهر تدارک دید که این طرح‌ها با اتخاذ رویکردهای علمی و کارشناسی در گام اجرایی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان ادامه داد: طرح ساماندهی آب‌های سطحی در بلوار علویان، پیرنجم الدین، بلوار جوان، کوشمغان، بخش شمالی میدان امام حسین (ع) با احداث پل‌های فلزی انجام شده است.

زحمتکش تصریح کرد: بهره‌برداری از میدان دریادار همتی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفت آذر امسال انجام می‌شود و برای جانمایی و المان این میدان تاکنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان گفت: از واحدهای صنفی که در ماه‌های گذشته با اجرای عملیات ساخت و ساز در میدان دریادار همتی دچار مشکلاتی شده‌اند قدردانی می‌کنم و در آینده نزدیک برای جبران مشکلات به وجود آمده برنامه‌هایی برای این فعالان اقتصادی تدارک دیده شده است.

شهر سمنان در روزهای بارانی با آبگرفتگی معابر و مزاحمت سیلاب ها برای تردد عابران و خودروها مواجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.