حبیب الله خجسته‌پور روز یکشنبه در آیین قدردانی از فعالان خدمات‌رسانی در محله اسلامی در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: بزهکاری اجتماعی در جامعه با احیا و توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی کاهش چشمگیری می‌یابد.

وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی و بسیج فرهنگی ۲ رویکرد مهم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و دولت با همکاری دیگر نهادها برای توسعه اجتماعی و فرهنگی در جامعه تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید بپذیریم که در بحث مقابله با آسیب‌ها با شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی بیان کرد: با گسترش شهرنشینی و مهاجرت‌ها، مردم از سبک زندگی دوران گذشته کمی فاصله گرفتند و با احیای سبک ایرانی و اسلامی می‌توان در مسیر کاهش آسیب‌ها اقدام کرد.

خجسته پور خاطر نشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند عزم و اراده همگانی است و بسیج در دهه‌های گذشته اقدام‌های مهمی برای رفع مشکلات مردم به صورت محله محور آغاز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: تفکر بسیجی و اراده برای رفع مشکلات مردم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه فرهنگ‌سازی شود و با این راهبرد می‌توان برای توسعه کشور اقدام کرد.

خجسته پور تصریح کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری است و با اراده و عزم همگانی باید برای توسعه کشور در بعد اجتماعی و فرهنگی تلاش کرد.

در این آیین با حضور سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از چند تن از مجریان طرح محله اسلامی در استان سمنان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.