به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان اظهار داشت: تفاوت بارز فرهنگی در کشور یا استان با مکانی را باید در اجرای طرح ها مد نظر قرار داد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در مقابله و پیشگیری معضل اعتیاد نمی شود یک نسخه خاص برای تمامی دنیا پیچید زیرا عوامل بروز و گسترش آسیب متفاوت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان بیان داشت: ابتدا باید دلایل و عوامل اصلی بروز آسیب ها و معضل های اجتماعی در جامعه مشخص شود و سپس برای انها راه حل متناسب یافت و اتخاذ کرد.
به گفته اکرمی، دادن آمار در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان غیر ضروری است و آمار نقطه به نقطه نمی تواند در بررسی آسیب های اجتماعی و دادن راه حل آنها موثر باشد.
وی یاد آور شد: روند آسیب های اجتماعی باید مورد بررسی قرار گرفته و دلایل نزولی یا صعودی بودن آنها مشخص شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: حضور فعال آموزش و پرورش و دانشگاه ها در فرهنگ سازی مقابله با معضل ها و آسیب های اجتماعی مورد تاکید بوده و فعالیت های فرهنگی را باید از مهد کودک و مدارس آغاز کرد.
اکرمی خاطر نشان ساخت: بهترین مکان برای ادامه فعالیت های فرهنگی مدارس و دانشگاه هاست.
وی بر حضور مدیران عضو کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی هرمزگان در نشست های این کارگروه تاکید کرد و افزود: برای مدیرانی که غیبت غیر مجاز داشته باشند پرونده تخلف اداری تشکیل می شود.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.