بهروز اسودی روز سه شنبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: پرداختی‌ها به واحدهای تولیدی استان در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ بود.

وی تصریح کرد: ۳۸ واحد در قالب رونق تولید ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و ۶۹ طرح مربوط به برنامه تولید و اشتغال، بند الف تبصره ۱۸ حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تاکنون ۲۵۶ واحد تولیدی برای دریافت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی، کمبود وثیقه را مهم‌ترین علت مغایرت تسهیلات مصوب و پرداختی از سوی بانک‌های عامل عنوان و خاطرنشان کرد: ۳۲ درصد مغایرت‌ها مربوط به مشکل وثیقه، ۲۸ درصد مربوط به صورت‌های مالی و ۲۲.۵ درصد مربوط به درخواست متقاضی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، به بررسی  مشکلات بیش از ۹۸۵ واحد تولیدی استان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشاره و اضافه کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، زیربنایی، مالیاتی و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

ارائه آخرین ابلاغیه‌ها و آییننامه‌های دریافتی مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، گزارش فهرست مصوبات و تحلیل و پایش تسهیلات رونق تولید سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، گزارش عملکرد بانک‌های عامل در خصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی، بررسی مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در یکصد و نود و چهارمین و یکصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان مطرح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.