آیت الله سید محمد شاهچراغی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان بسیج دانش آموزی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، افزود: خدمت به خلق و پیروی از ولایت فقیه از معیارهای بسیجی بودن و قرار گرفتن در مسیر تحقق بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی سند افتخاری برای آموزش و پرورش است و مسئولان آموزش و پرورش باید برای ترویج فرهنگ بسیج به اقامه نماز اول وقت در مدارس توجه کنند.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: ارتباط خالص با خداوند، نماز اول وقت، و پیروی از ولایت فقیه، از ویژگی‌های بسیج به‌شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان هم در این دیدار گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ، ۳۶ عنوان برنامه و ۱۳۶ فعالیت در این استان اجرا می شود.

سرهنگ منصور شوقانی،  هدف از اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی را توسعه فرهنگ بسیجی و معرفت افزایی ، بازتولید فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های حلقه‌های صالحین و الگوگیری نسل نوجوان از قهرمانان دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

هشتم آبان سالروز شهادت نوجوان بسیجی محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است و به همین مناسبت در دیدار با نماینده ولی فقیه  تعدادی از دانش آموزان بسیجی و خانواده شهدا تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.