اکبر یوسف زاده شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا دفتر شاهرود، اظهار داشت: استعدادیابی در والیبال، تقویت بیشتر رده های مختلف سنی این رشته در بین بانوان به نسبت آقایان را در پی داشته است.
وی اجرای سیاست های وزارت ورزش و جوانان را نخستین اولویت هیات والیبال شهرستان شاهرود برشمرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی دانش افزایی مربیان و دوره های ارتقاء مربی گری و داوری، برگزاری مسابقات لیگ شهرستان و حضور قدرتمند در مسابقات لیگ استان و قهرمانی کشور از برنامه های این هیات در سال جاری است.

یوسف زاده برنامه ریزی مناسب در استعدادیابی را مهمترین برنامه هیات والیبال شاهرود دانست و تصریح کرد: اگر در این حوزه خوب کار شود ، بازیکنان شهرستان قادر به شرکت در مسابقات کشوری بوده و در معرفی بازیکن ملی پوش موفق عمل کرد.

وی با اشاره به وجود ۱۴ باشگاه فعال والیبال در شاهرود یادآور شد: شهرستان شاهرود هم اکنون در رده های مختلف سنی بیش از ۱۰۰ والیبالیست آماده برای حضور در مسابقات دارد.

رئیس هیات والیبال شهرستان شاهرود با یادآوری قهرمانی دختران والیبالیست شاهرودی در رده نوجوانان در کشور، ابراز داشت: مسابقات کشوری امسال به میزبانی شاهرود برگزار شد و تیم این شهرستان با حضور ۱۴ بازیکن بومی قهرمانی این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز تیم های والیبال بانوان در رده های نوجوانان و امیدها موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.

یوسف زاده بخشی از این موفقیت را نتیجه استعدادیابی مناسب در منطقه بسطام دانست و افزود: یکی از بانوان مربی در بخش بسطام به استعدادیابی بازیکنان می پردازد و شاگردان باکیفیت را به والیبال شهرستان معرفی کرد که حتی برخی از آنان از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارند.

وی اضافه کرد: درخشش این بازیکنان در مسابقات انتخابی شهرستان سبب شد دختران بسطامی بخشی از سهمیه تیم نوجوانان شهرستان را از آن خود کنند.

شهرستان شاهرود در ۲ سال گذشته میزبانی پنج دوره مسابقات کشوری والیبال را بر عهده داشته است. تابستان امسال رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته دوم نوجوانان دختر کشور به میزبانی شاهرود برگزار شد و تیم این شهرستان قهرمانی را از آن خود کرد. سال گذشته میزبان رقابت‌های والیبال امید دختران بود.

چهار مربی و چهار داور بین المللی والیبال در شاهرود فعال هستند.

۷۳۵۹/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.