افشین خدایاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از فردا /پنج‌شنبه/ در کمپ تیم‌های ملی ساحلی فدراسیون والیبال آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی بیان کرد: نام این ۲ بازیکن در لیست ۶ نفره مازیار هوشمند سرمربی تیم زیر ۱۹ سال والیبال ساحلی ایران  قرار دارد و بنا به اعلام فدراسیون در نهایت چهار بازیکن منتخب در تور جهانی ۲۰۱۹ تک ستاره بندرترکمن که از ۹ تا ۱۲ مهر ماه امسال برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: امیررضا زمانی، ابوالحسن خاکی‌زاده،  امیر مالمیر و آرمین کمی دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: در اردوی مرحله گذشته نام مبین محمدی دیگر والیبالیست ساحلی ارومیه ای دیده می‌شد ولی این بازیکن به این مرحله دعوت نشد.

در والیبال ساحلی آذربایجان‌غربی استعدادهای درخشانی وجود دارد؛ مرداد ماه امسال تیم‌ والیبال ساحلی نوجوانان استان با پیروزی مقابل مازندران در دیدار فینال بر سکوی قهرمانی مسابقات کشور که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد، جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال ساحلی نوجوانان ارومیه با قبول شکست مقابل هرمزگان در دیدار فینال بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشوری ایستاد.

مرداد سال ۱۳۹۵ تیم والیبال ساحلی استان با پیروزی بر تیم گلستان در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جوانان زیر ۱۹ سال کشور برای سومین سال متوالی فاتح این جام شد.
حضور «محمدرضا حضرت‌پور» و «سالار غنی‌دل»، ۲ ساحلی‌باز ملی‌پوش ارومیه‌ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر ۱۸ سال ۲۰۱۶ آسیا و انتخابی جهان در شهر «وینتاین» در کشور لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات این ورزشکاران در سطوح ملی و بین‌المللی است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.