غلامحسین کردستانچی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 16 نفر در پست‌های مختلف به این اردوی دعوت شده است، افزود: اسامی میلاد مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌ خواه، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌ پور، مهدی جعفروند، سالار غنی ‌دل از این استان در این لیست وجود دارد.
کردستانچی ادامه داد: این بازیکنان باید از تاریخ 27 خرداد سال جاری در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و این اردو تا اواسط تیر ماه به کار خود ادامه می دهد.
وی اظهار کرد: این اردو به منظور آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی کشور بحرین در مرداد سال 96 برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم نوجوانان ایران حمید وکیلی است و یاشار جوادی از ارومیه به عنوان کمک مربی این تیم را همراهی می کند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 95 شمسی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.