غلامحسین کردستانچی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرمحمد فلاحت خواه، مهدی جعفری وند، امیرحسین توخته افرادی هستند که از آذربایجان غربی به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآمده اند.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی ادامه داد: محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل نیز در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19سال جهان در قبرس حضور داشتند.
کردستانچی گفت: خانمها بیتا رسولی، ثنا خداو قانون، معصومه علیزاده، اسما سعیدی، آیلار سعیدی، سارا جعفرزاده، کوثر آذردوست برای اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان بانوان دعوت شده اند.
وی اظهار کرد: در بخش داوری نیز رضا ضرغام برای مسابقات جهانی دانش آموزی صربستان، آرش جعفرپور و شایان سلیمانی برای مسابقات والیبال ساحلی کشور و آکو کریمی به عنوان داور خط نگهدار در مسابقات لیگ جهانی برای قضاوت در مسابقات جهانی و کشوری دعوت شده‌اند.
وی ادامه داد: والیبالیست های این استان در سال 95 موفق شدند 2 مقام قهرمانی، یک مقام نائب قهرمانی و چهار مقام سوم ایران را در مسابقات کشوری کسب کنند.
وی اضافه کرد: امسال والیبالیست های آذربایجان غربی در 10 مسابقه استانی، 11 مسابقه کشوری و منطقه ای حضور داشتند که در نهایت 6 مقام کشوری را در والیبال و والیبال ساحلی به دست آوردند.
برخی از ستاره های والیبال کشور چون سعید معروف/کاپیتان تیم ملی/ از تیم های ارومیه به میادین ملی راه یافته اند و این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا مطرح است.
8135/ 2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.