علیرضا رادفر روز پنجشنبه در دومین همایش هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان غربی افزود: شهرستان های خوی، سلماس، بوکان، مهاباد، میاندوآب، نقده و پیرانشهر شهرستان هایی هستند که انتخابات در آنها به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: به جز ارومیه که تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر آن 11 نفر است باقی شهرستان های استان دارای پنج نفر عضو هستند.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات وحدت ملی را تقویت می کند، اضافه کرد: از ویژگی های نظام اسلامی اعتماد به رای مردم و جمهوریت نظام است و مشارکت و حضور مردم در انتخابات وحدت ملی و امنیت ملی را تقویت خواهد کرد .
وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس جهان و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب، انتخابات پیش رو دارای حساسیت ویژه ای است که حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای در خنثی کردن توطئه های دشمنان نقش بسزایی دارد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تمامی تلاش دست اندرکاران انتخابات باید به گونه ای باشد که انتخاباتی در شان نظام اسلامی برگزار شود.
رادفر افزود: مجریان و اعضای هیات های نظارت با پرهیز از سلایق شخصی، در برگزاری انتخابات سالم، آزاد و بر اساس قانون تلاش کنند.
وی اضافه کرد: اعتمادسازی در بین مردم و عمل به قانون از زمینه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت تجمیعی در 29 اردیبهشت ماه آینده در کشور برگزار می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.