نوید دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سفر یک روزه سعید نمکی به استان سمنان، بیان کرد: ۴۰ طرح بهداشتی و درمانی در استان سمنان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

وی بهره‌برداری از گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی گرمسار با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال را  ازجمله این طرح ها خواند.
دانایی با اشاره به افتتاح خوابگاه خیرساز دانشگاه تغذیه و صنایع غذایی شهرستان آرادان با حضور وزیر بهداشت، عنوان کرد: این خوابگاه با زیربنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۵۸ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بیان کرد: بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از بخش ویژه این بیمارستان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور نمکی انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهداشتی و خدمات درمانی استان سمنان همچنین از افتتاح سه مرکز بهداشتی درمانی، یک خانه بهداشت و سه بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع) توسط وزیر بهداشت و درمان خبر داد.

وی بیان کرد: گام سوم دانشکده دندانپزشکی آرادان با کاربری آموزشی و زیربنای ۳۳۰ متر مربع و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال نیز در این سفر وزیر بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

نشست با خبرنگاران استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به این استان است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.