سید محمد موسوی زاده روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: این تعداد طرح برق‌رسانی روستایی ۳۰ درصد از کل طرح های افتتاح شده صنعت برق را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: به منظور افتتاح طرح های برق‌رسانی روستایی ۴۶ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال سرمایه گذاری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به افتتاح ۶ طرح روستایی در شهرستان شاهرود، اضافه کرد: تامین برق روستای تجور خارتوران بیارجمند، طرح دو مداره کردن شبکه برای بارگیری از فیدر شهید بهشتی جاده اردیان و طرح تقویت و اصلاح شبکه و سرخط های جدید از پست عمومی روستای رضا آباد بیارجمند از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: تامین برق متقاضیان مسیر گلزار شهدای روستای قلعه بالا بیارجمند، اصلاح شبکه فشارضعیف روستای تاش با کابل خودنگهدار و احداث شبکه فشار متوسط و پست هوایی برای قنات باغستان از دیگر طرح‌های برق‌رسانی روستایی شاهرود بود که در مجموع با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال در این هفته به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: سه طرح در قالب احداث شبکه روشنایی معابر در بخش آباد، تبدیل ۱۰ دستگاه کنتور معمولی به کنتور فهام و بهینه سازی و نصب انشعاب و لوازم اندازه گیری با هزینه سه میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال در شهرستان دامغان افتتاح شد.

موسوی زاده با بیان اینکه طرح بهسازی شبکه فشار ضعیف روستای فولاد محله با اعتبار سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهرستان مهدیشهر افتتاح شد، اضافه کرد: طرح بازسازی شبکه فشار ضعیف و پست روستاهای چهارطاق و ده نمک شهرستان آرادان با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون ریال عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: چهار طرح احداث و بهسازی شبکه‌های توزیع برق و تقویت و اصلاح پست هوایی در روستاهای حسین آباد کالپوش، نردین و جلگه دانیال به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال، از طرح‌های روستایی شهرستان میامی بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

۵۵ طرح برق‌رسانی با ۱۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه در هفته دولت ۹۸ در شهرستان‌های این استان افتتاح شد.

در استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت ۹۸ افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی شد. 

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.