سید محمد موسوی زاده روز پنجشنبه در نشست خبری در سالن جلسات شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۶ طرح در زمینه بهسازی و تامین روشنایی معابر، ۱۳ طرح مربوط به بهینه سازی ۵۴ هزار کیلومتر شبکه و تاسیسات توزیع برق در این استان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح می شود.  
وی بیان کرد: ۶ طرح با مجموع ۱۰ هزار و ۵۴۰ متر تبدیلشبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگه‌دار و ۱۲ طرح تجهیز ایستگاه‌های توزیع برق زمینی و هوایی از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت ‌۹۸ است. 
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان سمنان با اشاره به افتتاح ۱۶ طرح تامین برق مشترکان جدید، خاطرنشان کرد: طرح توسعه و اصلاح ۷۳ کنتور هوشمند برق و بهینه سازی ۲ هزار و ۲۸۵ دستگاه انشعاب آمپری از دیگر طرح‌های افتتاحی این شرکت همزمان با هفته دولت امسال است. 
وی با بیان اینکه امسال اوج مصرف برق در سمنان ساعت ۱۲ روز بیست و پنجم تیر ۹۸ به ثبت رسید، تصریح کرد: این امر نسبت به سال گذشته ۱۶ مگاوات معادل سه درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان سمنان یکی از طرح‌های مهم در کشور را حذف قبوض کاغذی خواند و گفت: تمام قبض‌های کاغذی برق در این استان از هفدهم مرداد حذف شد و فقط به صورت الکترونیکی قبوض صادر می‌شود.

دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید در صنعت برق سمنان
وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در صنعت برق استان سمنان، تصریح کرد: شبکه هوایی توزیع برق در این استان تا ابتدای دولت تدبیر ۹ هزار و ۶۸۵ کیلومتر بود و اکنون به ۱۰ هزار و ۸۰۲ کیلومتر افزایش یافته است.
موسوی‌زاده ادامه داد: یک هزار و ۴۹۹ دستگاه پست‌ توزیع برق از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در استان سمنان نصب شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان سمنان گفت: در دولت تدبیر و امید، ظرفیت پست‌های توزیع برق با ۱۹۷ مگاولت آمپر به یک‌هزار و ۳۹۰ مگاولت آمپر رسید.
۱۰۰ طرح برق رسانی با ۹۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال اعتبار در هفته دولت ۹۷ در استان سمنان افتتاح شد.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.