«سیامک سلیمانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع سرمایه گذاری ارزی این طرح سه و نیم میلیون یورو و از نظر ریال ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: پنج مورد از این طرح ها در حوزه صنعت ، چهار طرح کشاورزی ، سه طرح آبرسانی به روستاهای راونج ، کروگان و شهر دلیجان ، ۲ طرح برق رسانی ، ۲ واحد بوم گردی در شهر نراق و رباط ترک است.

فرماندار دلیجان  اظهارداشت: واحد صنعتی تولید کننده الیاف، قیر، ایزوگام، فیلتر آب، بافت و تولید لایه سوزنی از طرح های صنعتی آماده  بهره برداری در هفته دولت  این شهرستان است.

سلیمانی افزود: آبرسانی به شهر دلیجان یکی از طرح های مهم است که برای اجرای آن  ۲۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی  ادامه داد: با اجرای  عملیات آبرسانی به شهر دلیجان و اضافه شدن ۵۵لیتر آب در ثانیه مشکل کمبود آب آشامیدنی این شهر رفع شده است.

 فرماندار دلیجان افزود: با بهره برداری از این طرح ها در مجموع ۱۰۷ فرصت شغلی مستقیم فراهم شده و ۸۰۰ خانوار بهره بردار از مزایای آن ها بهره مند می شوند.

دلیجان با ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده که در مسیر شاهراه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز قرار دارد و تنها خوشه صنعتی در تولید عایق رطوبتی و قطب تولید الیاف پلی استر کشور است.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.