به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این برنامه، طرح تامین روشنایی سه راهی اهر تا میدان شهدای غواص باسمنج به صورت نمادین توسط محمدرضا پورمحمدی افتتاح شد. 

در این آیین ۸۷ طرح مربوط به تبریز با بیش از ۱۶ میلیارد تومان، ۱۴ طرح مربوط به شهرستان اسکو با ۱.۳ میلیارد تومان و ۹ طرح مربوط به شهرستان آذرشهر با ۱.۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این شرکت به بیش از یک میلیون مشترک سرویس می دهد که بعد از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بزرگترین شرکت شمال غرب کشور است و سالانه ۳۰ هزار مشترک نیز به مشترکان تبریز اضافه می شود. 

کاظمی اظهار کرد: ۶۰ میلیارد تومان طرح و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در حوزه سرمایه گذاری شرکت برق در حال اجرا است که در دهه فجر افتتاح می شود. 

وی همچنین گفت: در ۲ سال گذشته برای بهبود شرایط روشنایی معابر و مصرف بهینه لامپ های معابر به L.E.D تبدیل شدند و ۴۳ هزار لامپ از این نوع در سطح شهر تبریز نصب می شود تا ۱۰۰ کیلومتر شبکه روشنایی شهر تبریز بهینه شود. 

کاظمی ادامه داد: ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز در دهه فجر به پایان می رسد و ۹۴۰۰ مشترک کشاورزی و صنعتی نیز به کنتور هوشمند مجهز شدند و ۳ هزار کنتور هوشمند نیز آماده نصب و در مدیریت مصرف برق بسیار تاثیرگذار است؛ بر این اساس در نیمه اول سال ۱۳۹۹ تمام مشترکان صنعتی و کشاورزی صاحب کنتور هوشمند می شوند. 

وی اظهار کرد: ۴۰۰ نقطه در مناطق مختلف شهر تبریز نیز با سه میلیارد تومان هزینه فرمان پذیر شدند. 

۳۰۹۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.