استاندار سمنان که به همراه جمعی از مدیران کل و مسئولان  استانی به شاهرود سفر کرده بود نخست به گلزار شهدای این شهر رفته و پس از قرائت فاتحه در مجموعه گردشگری باغ ایرانی پارک آبشار حاضر شد و طرح های شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال را به صورت همزمان افتتاح کرد.

استاندار سمنان،در این آیین گفت: امکانات  استان بر اساس مزیت‌های هر شهرستان توزیع می‌شود و این نگاه عدالت محوری در توزیع اعتبارات و تسهیلات نیز وجود دارد.

علیرضا آشناگر یادآورشد: در استانداری نگاه عدالت محور نسبت به توزیع اعتبارات و تسهیلات در شهرستان‌های مختلف وجود دارد اما هیچ تعلق‌خاطر خاصی نسبت به هیچ‌یک از شهرها وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: بر اساس مزیت نسبی هر شهرستان، امکانات در آن توزیع می‌شود در نتیجه از ایوانکی تا کالپوش مدیریت استان همیشه به سمت توسعه امکانات پیش می‌رود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه شاهرود شهرستان بزرگ با ظرفیت‌ها، مزیت‌های عالی و زمینه‌های مناسب برای توسعه همه‌جانبه است افزود:  خود را ملزم کردیم که زیرساخت‌های لازم برای این شهرستان فراهم شود.

آشناگر خاطرنشان کرد: همه شهرهای استان از سوی متولیان امر در توزیع اعتبارات و امکانات یکسان دیده می شود و این ادعا را داریم که تنها ملاک برای توزیع اعتبارات همان مزیت‌های هر بخش و منطقه است.

وی، با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است ادامه داد: مردم باید بدانند از چه امکاناتی بهره مند شده و از سوی دیگر مبنای کار باید رضایتمندی مردم قرار گیرد تا خشنودی خدا حاصل شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: براساس گزارش وزارت کشور از ۳۱ استان کشور، سمنان در رضایت‌مندی از دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم  را بعد از قزوین کسب کرد که این امر نشان می‌دهد توانسته‌ایم درزمینهٔ خدمت به مردم اقدامات خوبی را صورت دهیم.

آشناگر به افتتاح و کلنگ زنی مجموعه ۲۲۴میلیارد تومان طرح در شاهرود اشاره کرد و افزود: سعی شده این اتفاق در تمام شهرستان‌های استان بر اساس توانمندی‌ها  رقم بخورد.

وی یادآورشد: سال گذشته یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در کل استان توزیع شد و امسال شاهد هستیم که ۱۸۴میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه  از سوی برنامه و بودجه استان مبلغ ۵۰۰میلیون تومان اعتبار برای تکمیل گام دوم باغ ایرانی در شاهرود اختصاص داده خواهد شد ادامه داد: از سوی معاون عمرانی استاندار نیز ۷۵۰ میلیون تومان به پایش تصویری شاهرود کمک می شود.

آشناگر با تاکید بر ارائه بیشتر زمینه‌های گردشگری به مردم خاطرنشان کرد:  معتقد هستیم شاهرود قاره کوچک با اقلیم‌های متفاوت است که این ظرفیت برای پیشرفت گردشگری در آن وجود دارد.

۷۳۵۹/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.