علیرضا آشناگر روز چهارشنبه همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در پیامی خطاب به اصحاب رسانه گفت:  ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی ، خبرنگار پر تلاش و حماسه نگار ایران اسلامی ، در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام بلند اندیشمندانی مجاهد که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان اندیشه ، تعهد و قلم ، با ناامیدی و یاس و دروغ در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند. 

وی، در بخشی از پیام خود ابراز داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار و تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی ، برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان سمنان آرزوی موفقیت کرده و از همکاری و همراهی تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات که در طی یک سال گذشته با همت و تلاش مثال زدنی و شبانه روزی در همراهی و همگامی با مسئولان استان در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش این خطه از میهن اسلامی تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنم .

استاندار سمنان در پایان پیام خود افزود: امید است در سایه الطاف الهی با مدّ نظر قراردادن فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری که می فرمایند «جامعه مطبوعاتی بایستی با توجه به مسئولیت‌شان اهمیت کار خود را مورد توجه قرار دهند» در اعتلای فرهنگ و ارزشهای والای اسلامی ، آگاهی بخشی بیشتر به مردم و کمک در راه شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر در استان سمنان موفق و موید باشید.

هفدهم مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در مزار شریف روزخبرنگار نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.