به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روز چهارشنبه در دیدار با رییس شهرک های صنعتی استان البرز ، ضمن تشریح اقدامات تبلیغات اسلامی این استان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توان این موسسات اقدام به برگزاری فعالیت ها و برنامه های قرآنی در سطح استان می کند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در سطح خانواده و اجتماع، فعالیت مراکزقرآنی  در تحول فرهنگی و راهبری جامعه به سمت قرآن کریم و مفاهیم ارزشمند آن مهم و اثرگذار است.
این مسئول فرهنگی، دامنگیر شدن بسیاری از خانواده ها به آسیب ها و معضلات اجتماعی را ناشی از فاصله گرفتن خانواده ها از اسلام، قرآن کریم و مفاهیم ارزشمند آن ذکر کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: تمام نکاتی که می توان برای سبک زندگی اسلامی که زندگی دنیوی و اخروی بشریت را تأمین می کند در مفاهیم ارزشمند این کتاب آسمانی نهفته است .
وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مد ظله العالی در همکاری و همیاری با سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان تلاش می کند تا با ارتباط گیری با ادارات طح استان و انعقاد تفاهم نامه همکاری قرآنی اقدامات اثرگذاری را در راستای توسعه و ترویج مفاهیم ارزشمند قرآنی بکار گیرد.
حجت الاسلام ولایی برحق ،برگزاری محافل قرآنی از قبیل محفل انس،روخوانی، روانخوانی، قرائت، ترتیل، تفسیر، جلسات تفسیر قرآن کریم و همایش های قرآنی را از مهمترین برنامه های این موسسات با همکاری تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
وی در ادامه گفت: قوانین قرآن کریم بهترین الگو و اسوه برای زندگی اجتماعی است و توجه به این قوانین و مفاهیم افراد جامعه را در برابر سختی ها و مشکلات مقاوم می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز  با اشاره به مفاهیم ارزشمند قرآن کریم، اضافه کرد: امروز بسیاری از دانشمندان غیر مسلمان نیز به مطالعه و تحقیق در رابطه با این کتاب ارزشمند روی آورده اند که همه اینها ناشی از ماندگاری و اثرگذاری این کتاب آسمانی است.
وی در ادامه ضمن اشاره به دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در سطح استان آمادگی این سازمان را در همکاری با ادارات استانی به منظور برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی اعلام کرد.
۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.