به گزارش ایرنا، « ابوالحسن خزائی پور » روز سه شنبه در نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان مرکزی افزود: با افزایش هرچه بیشتر نظارت ها بر روی کالاهای اساسی توسط دستگاه های مربوطه باید با جلوگیری از افزایش قیمت ها از فشار بر مردم جلوگیری شود.
وی با یادآوری تحرکات خصمانه آمریکا ادامه داد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب با تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و قرآن دست و پنجه نرم کرده و با حضور پشت سر مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف تمامی توطئه های آنان را نقش بر آب کرده اند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی افزود: اتکا به اقتصاد غیرنفتی از جمله راهبردهای حیاتی در نظام بخشی اقتصاد کشور است و بنگاه های کوچک و زود بازده و تعاونی ها در این مسیر راهگشا هستند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: 36 درصد درآمدهای دولت در سال جاری باید از طریق مالیات تامین شود که وجود برخی تنگناهای اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی، وصول این درآمدها را با مشکلاتی همراه کرده است.
خزائی پور ادامه داد: 18 نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تا کنون در مرکز کشور برگزار شده و برای نخستین بار این نشست در استان مرکزی برگزار شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با یاد اوری تامین اعتبار شهرداری ها و دهیاری ها از طریق مالیات بر ارزش افزوده گفت: افزایش آگاهی مردم در خصوص نحوه تامین اعتبار این نهادها همکاری بیشتر برای پرداخت مالیات در کشور و استان را به همراه دارد.
خزائی پور، خودتحریمی خبری را از جمله چالش های حوزه اطلاع رسانی دانست و گفت: برخی دستگاه های اجرایی استان نسبت به گذشته باید ارایه اطلاعات به رسانه ها را بیشتر مد نظر داشته باشند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: طرح موضوع برخی مسائل کشور در حوزه اقتصاد از طریق رسانه ها سبب بی اعتمادی در بین مردم و جامعه می شود.
سرهنگ « محمود خلجی » افزود: برخی اتفاقات که هنوز در مرحله پیگیری تکمیل پرونده است، اگر رسانه ای شود افکار عمومی را دچار تزلزل می کند.
وی ادامه داد: ناجا اکنون در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، پلیسی را تشکیل داده و مقابله با این جرایم در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تولید محتوای رسانه ای را کلید مقابله با توطئه های نرم دشمنان عنوان کرد و گفت: رسانه ها اکنون در تولید محتوا ضعیف عمل می کنند و نیاز است برای مقابله با این توطئه ها کارگروه تولید محتوا در استان تشکیل شود.
رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: نبود نظارت کافی بر قیمت ها از جمله مهمترین عوامیل افزایش قیمت کالاها و فشار اقتصادی بر مردم است.
حجت الاسلام « فراهانی» افزود: مواد اولیه برخی کالاها در داخل کشور تامین می شوند و بررسی افزایش قیمت این کالاها نیازمند بررسی است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.