مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان از نصب ۶۱۹ دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ، سید محمد حسین ترابی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه‌های هوشمند سازی شبکه، اصلاح و بهینه‌سازی ، توسعه و احداث‌، افزایش ظرفیت پست‌های برق و احداث کابل خودنگهدار در این شهرستان به انجام رسیده است .

وی افزود: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید، هفت ایستگاه هوائی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۳۵۰   کیلوولت آمپر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

وی بیان کرد: برای ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی، طرح بهسازی چهار هزار و ۷۰۰ متر شبکه های توزیع برق این شهرستان از آغاز سال جاری تاکنون انجام شده است .

ترابی یادآور شد: بهسازی و جابه جائی پست عمومی روستای دشتبو، اصلاح فیدر ۲۰ کیلوولت جاده اگره در محور دامغان-ساری و همچنین بهینه سازی فیدر جاوید در محور دامغان- شاهرود ، از زمره اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست امسال به شمار می‌روند .

وی با بیان اینکه ۲۸ پروژه عمرانی برق رسانی در سه ماهه اول سال در شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده خاطرنشان کرد:  اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال برای عملیاتی شدن این پروژه ها هزینه شده است .

وی اضافه کرد: تامین برق ایستگاه گاز در بخش آباد، بهسازی بخشی از شبکه روستای تویه دروار و اصلاح فاز دوم فیدر جاوید ، از مهم ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در سه ماهه دوم امسال در شهرستان دامغان هستند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.