مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: هم‌اکنون چهار پروژه روستایی در شهرستان سنندج فعال بوده که با اتمام این پروژه‌ها 20 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، احمد فعله‌گری در بازدید از پروژه‌های گازرسانی روستایی شهرستان سنندج، اتمام پروژه‌ها را بدون همدلی کلیه عوامل، غیرممکن دانست و از اینکه شرکت گاز استان کردستان هیچگونه پروژه ناتمامی ندارد را یکی از نشانه‌های بالندگی این شرکت ذکر کرد.

فعله گری به فعالیت اجرایی چهار مجتمع روستایی اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون چهار پروژه روستایی در شهرستان سنندج فعال بوده که با اتمام این پروژه‌ها 20 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.

وی افزود: به منظور گازرسانی به این تعداد روستا، چهار پروژه فعال شامل مجتمع‌های روستایی گلین، دولبندی، چناره و سمیران در حال فعالیت است که پیش‌بینی می‌شود 82 هزار و 730 متر خطوط تغذیه و توزیع اجراء و 892 عدد انشعاب نصب شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان عنوان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 85 میلیارد ریال در بخش اجراء و تامین کالا هزینه شده که بایستی هزینه تحصیل اراضی و اخذ مجوزهای مرتبط نیز به آن اضافه شود.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: در حال حاضر از تعداد 225 روستای شهرستان سنندج تعداد 189 روستا از قابلیت گازرسانی برخوردارست که 137 روستا تا پایان خردادماه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

لازم به ذکر است؛ با اتمام پروژه‌های در حال اجرای شهرستان سنندج ضریب نفوذ در جمعیت روستایی به 90 درصد افزایش خواهد یافت.

 

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.