به گزارش ایرنا، حیدر آسیایی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: در امداد رسانی به مردم استان سمنان در شرایط بحرانی به واسطه وقوع سیل در روزهای گذشته مشکلات سخت افزاری وجود داشت.
وی ادامه داد: راه اندازی بانک اطلاعاتی از امکانات سخت افزاری استان سمنان موجب تسریع و بهبود عملکرد نیروهای امدادرسان در شرایط بحرانی در مواجهه با مشکلات می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شعار رونق تولید برای تحقق نیازمند حمایت سه قوه است، تصویب قوانین حمایتی دارای ضمانت اجرایی نقش مهم و کمک کننده به بخش خصوصی برای رونق تولید دارد.
وی اضافه کرد: تصویب قوانین بدون ضمانت اجرایی و بدون توجه به بودجه امسال نه تنها موجب رونق تولید نمی شود بلکه نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، تعریف مشوق تولید، توجه به صادرات و ایجاد توازن در واردات و کمک به تامین مواد اولیه را از عوامل اثرگذار در رونق تولید عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در اولین شوارای اداری استان سمنان در سال 98 آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، علیرضا آشناگر استاندار، احمد همتی نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه و سیدحسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و جمعی از مدیران سمنان حضور داشتند و گزارش هایی از عملکرد دستگاه های اجرایی در نوروز ارائه شد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.