حجت الاسلام حسن فریدون روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرزندان خانواده شهدا و جانبازان برای استخدام در دستگاه های اجرایی همانند دیگر اقشار جامعه در آزمون شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: براساس امتیازبندی های انجام شده فرزندان جانبازان و ایثارگران برای استخدام در دستگاه های اجرایی باید 60 امتیاز آزمون کتبی را کسب کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان متناسب با میزان بازنشستگی کارکنان، کارمند استخدام می کنند و با برنامه ریزی می توان مشکلات جوانان و دانش آموختگان را برطرف کرد.
فریدون تصریح کرد: بیکاری جوانان دانش آموخته تنها مختص خانواده های جانباز و ایثارگر نیست و تمام اقشار جامعه به دلایل مختلف با این چالش مواجه هستند.
وی اضافه کرد: در کنار توجه به جذب فرزندان خانواده های شهید و ایثارگر در دستگاه های اجرایی با ارایه تسهیلات اشتغال آفرین، طرح های مهارت آموزی در این قشر از جامعه تقویت شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: مهارت آموزی یکی از رویکردهای اصولی برای رفع چالش بیکاری در سمنان است که مسئولان به ترویج این مهم توجه کنند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.