حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون معوقه سه ترم دانشجویان ایثارگر در دانشگاه های طرف قرارداد با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان پرداخت نشده است که این امر مشکلات فراوانی در تحصیل این افراد به وجود آورده است.
وی خاطرنشان کرد: بیمه مکمل و هزینه 100 درصد درمان ایثارگران با اعتبارهای موجود امکان پذیر نیست و دولت برای جلوگیری از مشکلات از این دست در سال های آینده اقدام کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ادامه داد: در سال جاری و سال های گذشته مشکلات فراوانی در پرداخت بیمه مکمل ایثارگران کشور ایجاد شد که با تزریق اعتبارهای محدود شرایط اکنون کمی بهبود یافته است.
فریدون اضافه کرد: بیش از 30 هزار میلیارد ریال برای درمان ایثارگران سراسر کشور برای سال آینده اعتبار در نظر گرفته شده است که برای عقب ماندگی های مالی 10 هزار میلیارد ریال دیگر هم به اعتبار مصوب اضافه شود.
وی اضافه کرد: به دلیل آنکه اعتبارهای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ملی است، با کوچکترین عقب ماندگی مالی در بخش کشوری مشکلات فراوانی در ارایه خدمات به ایثارگران به وجود می آید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: از تمام ظرفیت ها برای جلوگیری از توقف خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان استفاده خواهیم کرد و مشکلات این قشر از جامعه با تلاش دولتمردان برطرف می شود.
استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.