به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن هنرمند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و حل مشکلات این قشر از جامعه در دولت به صورت مستمر و هدفمند به عنوان یکی از برنامه های اصلی استاندار و مدیران دستگاهای اجرایی استان دنبال شده و این مهم نه تنها در استان، بلکه در کشور هم بی سابقه است.
وی ادامه داد: ارایه خدمات بیمه ای به جانبازان و سایر اقشار جامعه هدف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بسیار رضایت بخش است و تا کنون هیچ یک از افراد از عملکرد بیمه های استان اعتراضی نداشته اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: ارایه خدمات ویزیت، انواع مشاوره های درمانی، رادیولوژی، اسکن، آندسکوپی، اکو، بستری، جراحی و سایر خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی برای جامعه هدف در استان مرکزی با رعایت تعرفه بیمه رایگان است.
وی ادامه داد: 20 داروخانه در نقاط مختلف استان مرکزی موظف به ارایه انواع داروهای خارجی و ایرانی به صورت رایگان برای دارندگان کارت طلایی ایثارگران هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اضافه کرد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم، 2 هزار و 905 فقره تسهیلات رفاهی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و یاثارگران پرداخت شد.
وی افزود: این تسهیلات در بخش های مختلف مسکن و بهداشت و درمان به جامعه هدف ایثارگران پرداخت شد.
حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: در این مدت همچنین بیش از 2 هزار گلزار و مزار شهید در نقاط مختلف استان مرکزی مرمت و مناسب سازی شد.
وی اظهار کرد: یک هزار و 300 مورد عیادت از جانبازان و خانواده های معظم شهدا از دیگر اقدامات انجام شده در استان در این مدت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزیبا بیان اینکه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از برنامه های هفتگی نماینده ولی فقیه و خانواده دولت در استان مرکزی است، بیان کرد: از سال 1392 تا کنون چهار هزار مورد دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا انجام شد که در بسیاری از این موارد نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام هنرمند بیان کرد: قبل از سال 1392، بیشتر دیدارها با خانواده های معظم شهدا در مرکز استان بود اما در دولت تدبیر و امید دیدار با خانواده های شهدا در دیگر شهرستان های استان نیز در دستور کار قرار گرفت و بیش از 200 مورد دیدار با خانواد های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان های استان انجام شد.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 12 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشارددهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.