به گزارش ایرنا، حسن ارگی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری مهدیشهر با حضور استاندار سمنان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، افزود: اجرای طرح کویر تا دریا از مسیر شهرستان مهدیشهر ایده ای نو برای افزایش اشتغال در حوزه گردشگری این شهرستان است، با برنامه ریزی می توان مهدیشهر را به شهرستان نمونه استان در اجرای طرح های گردشگری تبدیل کرد.
وی یادآور شد: ظرفیت های اقتصادی مهدیشهر در چند سال گذشته به معنی واقعی شکوفا نشده است، و رفع چالش ها نیازمند تغییر نگرش در توسعه و آبادانی این منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: 6 هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان مهدیشهر وجود دارد که باید برای توسعه این بخش گام های عملیاتی بیشتری برداشته شود.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: ساخت بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر از جمله مطالبات مردم شهرستان مهدیشهر است و در 2 سال گذشته بیش از 250 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح هزینه شده است.
وی گفت: با حمایت های دستگاه ها و دیگر مسئولان برای رفع مشکلات زیرساختی در شهرستان مهدیشهر تلاش شود و عدالت محوری رویکرد اساسی برای توسعه متوازن در استان سمنان است.
ارگی افزود: مردم شهرستان مهدیشهر مطالبات اساسی در بازسازی جاده های روستایی، شهری و بین شهری دارند و امیدواریم با برنامه ریزی اساسی برای رفع این مشکلات اقدام شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: فرمانداری مهدیشهر آماده همکاری در بخش های مختلف اقتصادی با سرمایه گذاران است و با هم افزایی دستگاه های اجرایی می توان برای توسعه هر چه بیشتر منطقه گام برداشت.
به گزارش ایرنا، در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران شهرستانی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.