به گزارش ایرنا براساس دستور محمد صادق معتمدیان در شورای اداری نهبندان، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با حضور در مصلای نمازجمعه به خواسته ها و مشکلات مردم رسیدگی کردند.
استاندار خراسان جنوبی که برای سخنرانی در جمع مردم در نمازجمعه نهبندان حضور یافته بود از روند پاسخگویی مدیران استانی در پشت میز خدمت مصلای نماز جمعه بازدید کرد.
معتمدیان در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی نهبندان از آنان خواست بین مردم بروند و ارتباط بی واسطه با آنان داشته باشند.
وی گفت: باید قدری از پشت میزها بلند شویم و در محلات در جمع مردم حضور پیدا کنیم چرا که فاصله گرفتن از مردم یکی از آسیب های جدی است.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به راهبردی که دشمنان ما الان دنبال می کنند، باید مراقب باشیم با فاصله گرفتن از مردم در زمین دشمن بازی نکنیم.
وی افزود: مشکلات مردم را نمی توان پشت میز احصا کرد و باید از نزدیک و با بازدید میدانی مشکلات مردم را بررسی کنیم.
معتمدیان با بیان اینکه باید طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی اجرا شود گفت: در حکومت اسلامی مسئولیت امانتی است که به ما سپرده شده و خدمت رسانی وظیفه ما مسئولان است و نباید هیچ منتی داشته باشیم.
وی از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست میز خدمت را براساس نیاز و زمان بندی در مکان های عمومی، مساجد و مصلاهای نمازجمعه برگزار کنند تا مردم با راحت ترین روش مشکلات خود را به مسئولان منتقل کنند.
استاندار خراسان جنوبی همچنین گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان با اعتبار 800 میلیون تومان از ابتدای سال آینده آغاز می شود.
وی روز جمعه در بازدید از بیمارستان شهید دکتر احمد آتشدست نهبندان افزود: تلاش خواهیم کرد این طرح طی یک سال از زمان اجرا به اتمام برسد.
معتمدیان بیان کرد: همچنین پیگیر ارتقای بیمارستان شهید آتشدست از 32 به 64 تختخواب خواهیم بود که اگر امکان پذیر باشد این ظرفیت را افزایش دهیم.
وی گفت: راه اندازی بخش سی تی اسکن این بیمارستان را هفته آینده در سفر به تهران از وزارت بهداشت و درمان پیگیری خواهیم کرد.
استاندار خراسان جنوبی عصر روز چهارشنبه 19 دی ماه در نخستین سفر شهرستانی خود به نهبندان بدو ورود به شهر شوسف مورد استقبال امام جمعه و فرماندار این شهرستان قرار گرفت و سپس با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر با ذکر فاتحه با آرمان‌های این شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.
معتمدیان همچنین در آغاز سفر سه روزه به شهرستان نهبندان با جانباز سرافراز 45 درصد محمد خدادادی در شهر شوسف دیدار و از وی تجلیل کرد.
دیدار با روسا و اعضای شوراهای اسلامی و نیز نخبگان و فرهیختگان شهرستان نهبندان از دیگر برنامه های نخستین روز سفر معتمدیان بود.
استاندار خراسان جنوبی در دومین روز سفرش به نهبندان از روستای هدف گردشگری دهسلم و پایگاه میراث طبیعی بیابان لوت و پروژه کمپ کویرنوردی در این روستا بازدید کرد.
معتمدیان با مردم روستای آتشکده و جمعی از معتمدین، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای اطراف آن دیدار و گفت و گو کرد و نیز در نشستی مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
همچنین استاندار خراسان جنوبی در بازدید از مجتمع آبرسانی شاهکوه نهبندان، بر لزوم تسریع در روند احداث این پروژه برای رفع مشکل کم آبی این منطقه تاکید کرد.
بازدید از معدن سنگ گرانیت گل پنبه ای سردشت در روستای لخشک و بازارچه دوکوهانه و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های معتمدیان در دومین روز سفرش به نهبندان بود.
استاندار خراسان جنوبی در سومین روز سفر خود به شهرستان نهبندان از کارخانه شیر و مجتمع گلخانه ای در دست احداث این شهرستان بازدید و بر تکمیل هرچه سریعتر این طرح ها تاکید کرد.
بازدید از آسبادهای روستای خوانشرف، بیمارستان آتشدست نهبندان، کارخانه کچ نهبندان و شرکت در نمازجمعه نهبندان و سخنرانی در جمع مردم این شهر از دیگر برنامه های سومین روز سفر معتمدیان به نهبندان بود.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.