فریدون بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی این منطقه در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و اقدامات راه اندازی آن آغاز شده است.
او اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی ملزم به حمایت از سرمایه گذاران هستند و با فراهم کردن زیر ساخت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بویژه حوزه رونق صنعت گردشگری ، شهرستان خلخال به مهم ترین قطب گردشگری و دروازه ورودی گردشگران از جنوب استان تبدیل خواهد شد.
بابایی همچنین با اشاره به وجود منابع و ظرفیت‌ های گردشگری خدادادی کافی در خلخال افزود: برگزاری همایش توسعه پایدار خلخال در دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت گردشگری در سال جاری زمینه ساز برگزاری همایش اصلی توسعه گردشگری این شهرستان در 20 اسفند به میزبانی همین دانشگاه است.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری جشنواره های مختلف در زمینه معرفی قابلیت های گردشگری منطقه گفت: با استفاده از ظرفیت ‌های علمی و دانشگاهی و نخبگان برای معرفی هر چه بیشتر منطقه برای جذب سرمایه‌گذار و افزایش اشتغال در شهرستان استفاده کنیم.
او بیان کرد: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و راه اندازی واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و اشتغال زا در سایه تلاش جوانان شاهد توسعه و آبادانی منطقه در عرصه های مختلف خواهیم شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.