محمد طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایشگاه نقاشی سیاه قلم هنرمند دامغانی، سید یونس مطلبی توسط انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برپا شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ٢٠ اثر به شیوه های باروک خلمانی، فتورئال و هایپرئال، سیاه قلم، طراحی زنده، پاستال و رنگ روغن در معرض دید علاقه مندان به هنر نقاشی قرار گرفته است.
طالبی تصریح کرد: این نمایشگاه در نگارخانه سبزینه مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی دامغان از تاریخ 16 الی ٢١ دی دایر است.
وی افزود: بیش از ١٠ سال فعالیت در زمینه هنر نقاشی و هنرآموزی، پنج سال فعالیت حرفه ای نزد چند تن از استادان کشور، شرکت در دوره های استادیاری و سابقه چهار سال تدریس از جمله سوابق این هنرمند است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان تصریح کرد: سید یونس مطلبی، هنرمند دامغانی در سال جاری در مسابقات رنگ روغن نخبگان کویر، مقام اول کسب کرده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در نگارخانه سبزینه مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی دامغان تا ٢١ دی ماه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا ١٩ دایر است.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.