مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه آموزش تخصصی نقاشی به همت انجمن هنرهای تجسمی ایلام برپا شده است.
علی محمد نیاکان ادامه داد: در این کارگاه تخصصی که تا غروب امروز ادامه دارد مهدی علایی نژاد از اساتید مراکز آموزش عالی کشور آموزش های لازم را به هنرمندان شرکت کننده ارایه می کند.
وی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه آموزشی برای کلیه علاقه مندان آزاد است، یادآور شد: در پایان نیز برای شرکت کنندگان گواهی و لوح شرکت صادرخواهد شد.

*** برپایی اردوی یکروزه هنرمندان و اهالی رسانه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

وی همچنین از برگزاری اردوی یکروزه هنرمندان این استان به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد نسبت به برگزاری اردوی یک روزه به نقطه ایثار در شهر مهران و مزار شهدای صالح آباد با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اقدام کند.
به گفته نیاکان، علاقمندان به شرکت در این اردو با مراجعه به حوزه هنری، بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام اعلام آمادگی و ثبت نام کنند.
31 شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.