دبیر اجرایی این برنامه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه توسط گروه جنبش پدر خوب قزوین در راستای یک حرکت مردم نهاد کشوری و برپایه مطالعات جهانی از جمله تاکید یونیسف بر موضوع پدری در قالب برپایی نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان قزوین برگزار می شود.
محمد برین افزود: همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه نشست تخصصی جانبی نیز در روز اختتامیه این مراسم با موضوع پدر برگزار خواهد شد.
به گفته این مسئول هنری، مفاهیمی چون ارتباط پدر و فرزند، جایگاه پدر در خانواده، نقش پدر در شکل گیری شخصیت و تربیت فرزند، مفهوم پدری از منظر سنتی و معاصر، پدر به عنوان الگوی موثر رفتار فرزند و مهارت های پدری از جمله مواردی هستند که در خلق آثار باید از سوی هنرمندان شرکت کننده مورد توجه قرار گیرد.
برین در ادامه با بیان اینکه هنرمندان می توانند یک یا چند اثر با موضوع پدر در این نمایشگاه ارایه کنند، تصریح کرد: آثار قابل قبول در حوزه های گوناگون هنرهای تجسمی شامل نقاشی، تصویرسازی، خوشنویسی، گرافیک و عکاسی قابل ارایه هستند.
این عضو هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی قزوین تاکید کرد: آثار ارایه شده پس از جمع آوری توسط دبیرخانه اجرایی، در نمایشگاهی با عنوان آمایش هنری پدرانه در مرحله نخست در شهر قزوین و سپس نمایش آنها در سایر شهرها به نمایش گذاشته خواهند شد.
وی، حداکثر مهلت ارایه آثار را تا 15 دی ماه اعلام و یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی قزوین مراجعه کنند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.