حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان گفت: توجه به مشکلات مردم در اولویت کاری مسئولان نظام باشد.
امام جمعه موقت دامغان افزود: پشتیبانی مردم یکی از عوامل مهم تشکیل و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و توجه مسئولان از خواسته های اصلی مردم است.
جیرانی اضافه کرد: مردم ایران همواره در تمامی زمینه ها همچون انقلاب، جنگ تحمیلی، مشکلات دوران سازندگی و فتنه های گوناگون، پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
امام جمعه موقت دامغان به قرار داشتن در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در طول این سال ها تمامی حوادث را با قدرت و استقامت پشت سر گذاشته و مسیر پیشرفت را ادامه می دهد.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال با عزت، اقتدار و باشکوه تر از گذشته برگزار می شود تا مشتی بر دهان دشمنان نظام و یاوه گویان باشد.
امام جمعه موقت دامغان به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: این چهره از شخصیت های ولایی، مجاهد و از یاران دیرین امام راحل، انقلاب و رهبری بود که در این زمان نظام ما شخصیت والایی را از دست داد.
جیرانی به انتخاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: آملی لاریجانی عالمی مجتهد، بزرگوار، مومن و متدین است که این انتخاب بدون شک نشان از شایستگی وی دارد.
به گفته جیرانی، درگذشت دانشجویان دانشگاه علوم، تحقیقات و فناوری ضایعه ای جانکاه برای ملت ایران بود و امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در کشور نباشیم.
امام جمعه موقت دامغان، به تعطیلی تنها استخر دولتی دامغان اشاره کرد و گفت: تعطیلی چند ماهه این استخر موجب نارضایتی مردم این شهرستان شده است و امیدواریم طبق وعده مسئولان، هر چه زودتر بازگشایی شود.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.

9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.