به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، افزود: چراغ انقلاب خاموش شدنی نیست و مردم با حضور پرشکوه خود به استکبار جهانی بار دیگر ثابت کردند تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
امام جمعه سمنان گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال، در کنار انزجار خود، اعلام کردند حاضر به مذاکره با استکبار جهانی نیستند و با وجود مقام معظم رهبری و همراهی مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران تا ظهور امام زمان (عج) پا برجاست.
وی با بیان اینکه گرانی در جامعه بی حساب شده و مردم در آتش گرانی می سوزند، تاکید کرد: واجب است مسوولان با گرانی مقابله کنند.
شاهچراغی بیان کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی به وظیفه خود عمل کردند اکنون وظیفه مسولان است تا به وظایف خود عمل کنند و با رفع مشکل گرانی که در جامعه بیداد می کند، رضایت مردم را به دست آورند.
امام جمعه سمنان اظهار داشت: رضایت خداوند از مسوولان در گرو رضایت مردم از انجام وظیفه درست مسوولان است.
شاهچراغی با اشاره به 20 اشکال شورای نگهبان به مصوبه CFT در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: ایراد شورای نگهبان از مصوبات نشان از اقتدار این شورا است.
وی یادآور شد: برای آنکه مصوبه ای در کشور به شکل قانون در آید و اجرا شود نیازمند مصوب شدن در شورای نگهبان است.
امام جمعه سمنان افزود: مردم از مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار دارند کاری را انجام دهد که شورای نگهبان انجام داده است.
وی اضافه کرد: افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند با این حرف های خود موجب خوشحالی دشمن می شوند.
امام جمعه سمنان گفت: افرادی خواهان مذاکره با دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند جزء بدخواهان داخلی محسوب می شوند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.