رستم سعداللهی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کاهش نقدیندگی بنگاه های اقتصادی یکی از پیامدهای منفی تحریم ها برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان است.
وی خاطرنشان کرد: کاهش فروش محصولات تولیدی و رکود در بازار زمینه بدهکاری واحدهای صنعتی به شرکت های خدمات رسان آب، برق و گاز در استان سمنان را به دنبال داشته است.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان اضافه کرد: بر اساس قانون، هیچ دستگاه خدمات رسانی حق ندارد به دلیل بدهکاری بنگاه های اقتصادی، خدمات آب، برق، تلفن و گاز واحدهای صنعتی را قطع کند.
سعداللهی با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای رسیدگی به مشکلات صنایع از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تصریح کرد: اجرای دقیق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شرایط سخت تحریم های اقتصادی به توسعه بخش صنعت استان سمنان کمک می کند.
وی با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان باید افزایش یابد، گفت: هماهنگی دستگاه های اجرایی برای کمک روزافزون به بخش صنعت استان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: تحریم ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان را کاهش داده است و در این شرایط سخت دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر دستگاه های اجرایی برای ارایه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی پیشگام باشند.
در استان سمنان 2 هزار و 20 واحد صنعتی فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.