به گزارش ایرنا، حسن اسلامی راد روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح زمستانه پلیس راه و راهور در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، افزود: در 9 ماهه گذشته بیش از چهار هزار نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان مصدوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به سمنان طرح های خوبی برای رفع مشکلات زیرساختی محورهای پرخطر استان مصوب شد که با فرهنگ سازی و رفع مشکلات زیرساختی در آینده نزدیک شاهد کاهش تلفات جاده ای خواهیم بود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: مسئولان به عنوان خادمان مردم در نظام جمهوری اسلامی باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آحاد جامعه به کار گیرند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی یک کشته در سوانح رانندگی در کشور هم زیاد است.
اسلامی راد اضافه کرد: هدف از برگزاری رزمایش طرح زمستانه تقویت هم افزایی دستگاه های امدادی و انتظامی برای ایجاد فضای آرام به منظور تردد هموطنان از جاده های استان سمنان است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی در جاده ها ، کنترل ترافیک و ارائه خدمات جاده ای در اولویت نیروهای امدادی و انتظامی باشد و برای کاهش سوانح رانندگی همه نهادهای همدل شوند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: هیچ راننده ای در جاده های استان نباید بدون اسکان بماند و خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران در راه مانده در اولویت کاری مسئولان امر باشد.
رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور تا 22 اسفند سال جاری در استان سمنان ادامه می یابد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.