به گزارش ایرنا، احمد همتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: اتخاذ سیاست گذاری و سیاست سازی های غیررسمی، کشور را دچار آسیب و معضلات می کند و هم چون موریانه به پایه های نظام آسیب می زند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: سیاست سازی های غیررسمی، زمینه سوء استفاده دشمنان نظام و خدشه به اعتماد عمومی را ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: در شرایط سخت کنونی که دشمنان درصدد قرار دادن ملت و نظام در تنگناها هستند توجه به شاخص های توسعه یافتگی حایز اهمیت است.
همتی بیان کرد: فراهم آوری امکانات آموزشی در همه زمینه ها و امکانات بهداشتی و درمانی به صورت عام در سایه ایجاد امنیت در جامعه با پشتوانه مردمی از ضرورت های تحقق توسعه یافتگی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد: توسعه سیاسی کشور در قالب خردورزی ، آزاد اندیشی، فعالیت احزاب و سازمان های مردمی محقق می شود.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واگذاری امور به مردم به معنای واقعی، مساله ای است که بیش از هر زمانی کشور به آن نیاز دارد.
وی با بیان این که نقش مردم در همه ابعاد محرز است، ابراز داشت: تفکیک مردم و مسوولان کشور خطای بزرگی در هر جامعه است که منجر به تحقق نشدن توسعه یافتگی می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، مسوولان را بخشی از مردم برشمرد و اصافه کرد: مسوولان از بین مردم با برگزاری انتخابات آزاد تعیین می شوند که این مساله یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جامعه است.
به گفته وی، با وجود ظرفیت و قابلیت های فراوان در کشور، به کارگیری تمامی فرصت های موجود نیاز ضروری توسعه یافتگی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، به وحدت مسوولان کشور در تصمیمات کلان و حساس اشاره و خاطرنشان کرد: در لایه های رسمی بین مسوولان کشور به ویژه در تصمیم گیری های کلان وحدت و انسجام به منظور دفاع از منافع ملی وجود دارد.
به گزارش ایرنا، سید محمود طباطبایی چهره ماندگار پزشکی کشور و از اهالی شهرستان گرمسار، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در این نشست حضور داشتند.
سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در میان استاندارانی است که مشمول طرح منع به کارگیری بازنشستگان است.
به گزارش ایرنا، قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ششم شهریور 97 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و 27 شهریور رییس جمهوری آن را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.