به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که عصر روز دوشنبه در سرسرای ورزشی شهدای زاوکوه روستای قره یسر از توابع بخش پیشکمر شهرستان کلاله برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولتمردان، مدیران و دستگاه های اجرایی دانست.
میرمحمد غراوی گفت: قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان به خصوص استان گلستان و شرق آن از امکانات رفاهی، اقتصادی و خدماتی لازم برخوردار نبودند و امکانات موجود از حداقل شاخص های جهانی، پایینتر بود.
وی ادامه داد: حدود 40 سال از پیروزی انقلاب گذشته و در این مدت اغلب شهرها و روستاهای کشورمان از آب شرب سالم، برق، گاز، راه آسفالته و سایر امکانات خدماتی و رفاهی برخوردار شده اند و می توان نمره قابل قبولی به خدمات نظام در شرق استان گلستان بخصوص شهرستان های کلاله و مراوه تپه داد.
معاون عمرانی استاندارگلستان به فشارهای اقتصادی استکبار جهانی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن با تحمیل تحریم های ظالمانه تلاش می کند مردم را نسبت به نظام نامید کرده و با اجرای توطئه های مختلف زمینه های اختلاف، تنش وتفرقه را فراهم نماید.
غراوی تاکید کرد: قشرهای مختلف مردم کشورمان ضمن حفظ هوشمندی، اتحاد و همدلی، بایستی با توطئه های تفرقه افکنانه دشمن به صورت جدی مقابله نمایند.
به گزارش ایرنا، فرماندار کلاله نیز با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز937 پروژه ویژه هفته دولت دراین شهرستان گفت: در این مجموعه، جمعا با580میلیارد ریال هزینه واعتبار پیش بینی شده، 871پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا افتتاح و عملیات اجرایی 66 پروژه دیگر نیز آغاز شده است.
محمد حمیدی ادامه داد: با بهره برداری ازپروژه های یاد شده برای 990 نفر اشتغال ایجاد می شود.
نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از مسئولان ومدیران دستگاه های اجرایی که در جهت توسعه و آبادانی کشور و استان گلستان زحمت می کشند تقدیر و تشکر کرد وگفت: کلاله و مراوه تپه از شهرستان های محروم کشور است ونیاز به توجه ویژه دارد.
شهرام کوسه غراوی درادامه به اختصاص اعتبارهای موردی به منظور رفع محرومیت های حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته 40 میلیارد ریال به توسعه سالن های ورزشی و 20میلیارد ریال به ترمیم وبهسازی راه های روستایی اختصاص یافته است.
وی افزود: در سفر چند روز گذشته معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری نیز قول اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به آغاز عملیات اجرایی راه روستایی یکه قوز به اورجنلی شهرستان کلاله داده شد.
دراین مراسم که جمع زیادی از اهالی روستاهای زاوکوه بخش پیشکمر شهرستان کلاله شرکت داشتند، گروههای فرهنگی هنری با اجرای چند برنامه موسیقی سنتی و برنامه های متنوع ، فضایی از شادی و نشاط ایجادکرده بودند.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/ 7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.