به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی فرادنبه روز چهارشنبه در دیدار از 3 کارخانه شهرک صنعتی سفیددشت تاکید کرد: حذف کاغذ بازی اداری، پرهیز از نگاه های سلیقه ای و دوری از دیدهای سیاسی وضعیت تولید در بخش های مختلف را رونق می دهد.
وی افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات و خدمات رسانی بهتر امور بانکی از مهمترین نیازهای رونق وضعیت تولید در کشور است.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: بسیاری تولیدکنندگان برای تامین ارز دولتی مشکل دارند و برای کنترل وضعیت و ثبات ارز در بازار ، نیازمند برنامه ریزی مدون تری است .
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حفظ وضعیت موجود اشتغال و توسعه سرمایه گذاری جدید با هدف بالا رفتن میزان تولید جزو وظایف مسئولان است.
ربیعی فرادنبه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت اقتصادی و ارتقای کمی و کیفی جامعه آمادگی کمک به دولت را دارد.
وی یادآور شد: بارگذاری صنایع آب بر در شهرستان بروجن در سالهای گذشته ، مشکلاتی را برای تولید در این شهرستان ایجاد کرد که باید از طریق اجرای طرح های انتقال آب، صرفه جویی در مصرف و بهره مندی از سیستم بازچرخانی آب ، این مشکل را مدیریت کرد.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: صنایع شهرستان بروجن تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را دارد و می تواند صنایع پایین دستی را در این شهرستان راه اندازی کند.
مسعود ملکی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی های دهه اخیر در چهارمحال و بختیاری تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرستان بروجن با مشکل جدی مواجه شده است.
فرماندار شهرستان بروجن همچنین گفت: خیران سلامت این شهرستان برای اجرای 3 طرح بهداشتی و درمانی با 11 میلیارد ریال اعتبار مشارکت داشته اند.
ملکی تاکید کرد: برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت و کلینیک تخصصی دندانپزشکی زنده یاد 'مژگان هادیپور' 12 میلیارد ریال هزینه شد.
وی افزود: از این مبلغ 4 میلیارد ریال مشارکت خیری و بقیه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی بوده است.
به گزارش ایرنا، افزون بر 40 درصد صنایع تولیدی چهارمحال و بختیاری در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان بروجن مستقر است.
شهرستان بروجن که در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.