به گزارش ایرنا، حسن سعدالدین روز شنبه در نشست برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کوثر استانداری سمنان، افزود: برگزاری برنامه ها به صورت مردم محور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه و خشمگین تر شدن دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود.
وی، برگزاری با شکوه آیین راهپیمایی در اربعین امام حسین(ع) را جلوه ای از کار مردمی عنوان و اضافه کرد: مسوولان با اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب نقش مهمی در تقویت امید و نشاط بین مردم دارند.
سعدالدین اضافه کرد: در استان سمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمندی فراهم شد که مردم اطلاع دقیق از این توفیقات ندارند.
وی با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب برای استان سمنان، یادآور شد: 83 درصد اتوبوس های کشور در سمنان تولید می شود که این آمار خود گواه دستاوردهای انقلاب شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سعدالدین خاطر نشان کرد: استان سمنان قطب تولید داروهای دامی است به طوری که حدود نیمی از داروهای دامی کشور در این استان تولید می شود و اطلاع رسانی این آمارها موجب دلگرمی و زمینه ساز نشاط و تقویت امید در جامعه می شود.
به گفته وی، وفاق ها بین دستگاه های اجرایی دستاوردهای انقلاب را اثرگذار تر نشان می دهد و مسوولان دستگاه های اجرایی عملکرد خود را به صورت یکپارچه و با عنوان عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران و از برکات انقلاب اسلامی بیان کنند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان گفت: تدوین و انتشار کتاب با عنوان چهل سال سرمایه گذاری از برکات انقلاب نقش مهمی در تبیین و آگاه سازی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، درباره برگزاری هرچه باشکوه تر گرامیداشت انقلاب اسلامی تبادل نظر کردند، حاضران دراین نشست بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای قشرهای مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان ، توجه به جنبه ها و توفیقات ملی در دوران انقلاب اسلامی، بازگویی فعالیت های سازنده هر حوزه، بهره گیری از ظرفیت رسانه در اطلاع رسانی، مردمی بودن جشن های انقلاب تاکید کردند.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.