به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی روز پنجشنبه در اجتماع گردان های بیت المقدس شرکت کننده در رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) بوکان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در جداسازی نسل سوم انقلاب با شکست مواجه شده اند.
وی با بیان اینکه جوانان هم اکنون پرچم داران واقعی این انقلاب هستند، ادامه داد: این نسل تاکنون توانسته است اقتدار و عظمت خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کند که تا آخرین قطره خون از اهداف نظام کوتاه نخواهد آمد.
سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: رزمایش محمد رسول الله (ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت امروز در این شهرستان آغاز شروع شده است و تا فردا /جمعه/ با اجرای برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی و تاکتیک های رزمی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: امروز اجرای رزمایش با محوریت ستون کشی، اردوکشی، استقرار در مکان ها و اردوگاه های مشخص شده در استادیوم خاتم النبیاء بوکان در حال برگزاری است.
امام جمعه بوکان نیز در این اجتماع با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت: امروز بسیجیان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و مثل سال های گذشته از انقلاب و ارزش های آن پاسداری و حراست می کنند.
ماموستا ملاعباس احمدی ادامه داد: همچنان که ما در هشت سال دفاع مقدس و تهدیدات جنگ نرم دشمنان در طول چهار دهه انقلاب ایستادگی کردیم، امروز نیز همانند سال های گذشته از اهداف نظام و انقلاب دفاع می کنیم.
وی افزود: ما هرگز در برابر تهدیدات آمریکا کوتاه نخواهیم آمد چرا که ما در راستای ارزش های امام راحل و اهداف ناب انقلاب گام برداشته و پاسدار ارزش های معظم له هستیم.
به گزارش ایرنا، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آستانه هفته دفاع مقدس از نهم تا 29 شهریور در 32 استان سراسر کشور و با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در حال برگزاری است.
بیش از 250 نفر از بسیجیان بوکان در این رزمایش شرکت دارند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.