به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: کودتای 28 مرداد 1332 و حمایت از شاه که حاکمی غیر مردمی بود از مهم‌ترین مصادیق این دشمنی است.
وی ادامه داد: پس از انقلاب نیز با حمایت از کودتاگران و پشتیبانی از صدام و همچنین حمایت از سلمان رشدی، دشمنی خود را با مردم ایران و نه فقط حکومت ایران نشان دادند.
امام ‌جمعه نوشهر گفت: اکنون نیز که با جنگ اقتصادی به مردم ایران ظلم می‌کنند ما باید با اتحاد و اتخاذ روش‌های مناسب، توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.
او افزود: در هفته دولت که پشت سر گذاشته شد، بسیاری از خدمات دولت معرفی گردید ولی برای حل معضلات موجود باید از مدیران توانمند و سالم بیشتر استفاده شود.
مشایخ گفت: دولت‌های آمریکا و انگلستان با ابزار رسانه‌ای سعی در تضعیف ارزش‌های دینی و پایبندی مردم به انقلاب اسلامی دارند.
وی افزود: با توجه به سپری کردن عید سعید غدیر خم و در پیش بودن ماه محرم، باید التزام خود را به احکام دینی بیشتر نشان دهیم و بدانیم غدیر و محرم دنباله یکدیگر هستند.
او ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان نوشهر، مسافران محترم باید ارزش‌های اخلاقی و دینی را در این شهرستان رعایت کنند که ب‌ویژه در ایام محرم این امر اهمیت بیشتری دارد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.