به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) افزود: اینکه رهبر انقلاب اسلامی همیشه بیان می کنند که مردم حضور آگاهانه داشته باشند، به این دلیل است.
وی اظهار داشت: دشمن هزاران نیرو از درون و بیرون برای رصد ایران اسلامی دارد تا اگر در جایی درخواستی از درون ملت ایران بشنود، آن را به نفع خود تصاحب کند بنابراین بصیرت مردم و شناخت دشمن، نقش مهمی برای خنثی کردن نقشه های آنها دارد.
امام جمعه رشت اضافه کرد: دشمن هیچ وقت ساکت ننشسته و نمی نشیند؛ منافقان کوردلی که در سال های دوران انقلاب به خانه های جوانان و بسیجیان سرک می کشیدند و اگر حمایت امام راحل از کسی را می دیدند، او را شهید می کردند؛ بر این اساس منافقان شهیدان انصاری و نورانی را به خاک و خون کشیدند.
وی با بیان اینکه امروز شاهد عزت شهیدان و ذلت دشمنان هستیم، تصریح کرد: ملت ایران به شهیدان کشورشان که در راه اعتلای انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند، افتخار می کنند.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز عفاف و حجاب اظهار داشت: در این بخش بایستی معقولانه و مدبرانه عمل کنیم؛ درباره عفاف و حجاب به ویژه در استان گیلان آنگونه که باید، کار نشده و لازم است با جدیتی بیشتری اقدام شود.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.