سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بزرگ ترین فلاسفه عصر حاضر بودند که شاگردان زیادی را در این زمینه تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.
وی اظهارداشت: پس از ارتحال امام (ره) رهبر انقلاب هدایت مسلمانان جهان را بر عهده گرفتند و اکنون با رهبری ایشان انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت و اقتدار دوران امام راحل هدایت می شود.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل به همه فهماند که انسان کامل شدن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست و اندیشه های ایشان ما را به یاد امامان(ع) و پیامبر اسلام (ص) انداخت.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برای احیای اسلام شکل گرفت ،خاطرنشان کرد: 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در این سال ها دشمن به اشکال مختلف در پی ضربه زدن به نظام بوده اند.
چاوشی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی پس از رحلت امام (ره) با رهبری امام خامنه ای به جریان پویا تبدیل شده و امروز کشور در شرایط مطلوب و اوج قدرت قرار است.
استاندار سمنان تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر زیاده خواهی های مستکبران ،جمهوری اسلامی و نظام مردم سالاری دینی را در کشور حاکم کرد و پس رحلت آن پیر سفر کرده، رهبری انقلاب جانشین به حق ایشان شدند و همانند امام راحل در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها روشنگری می کنند.
چاوشی ادامه داد: امام راحل در برابر تهاجم مستکبران همواره ایستادگی کردند و ما باید میراث امام را پاسداری کنیم و امروز رهبری در برابر هر زورگویی مقاومت و ایستادگی می‌کند.
حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در شامگاه 13 خرداد 1368 دعوت حق را لبیک گفتند.
2 هزار و 500 نفر از استان سمنان امروز به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.