به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سیف الله دهقانی فیروز آبادی ' روز شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحام امام راحل و قیام 15 خرداد سال 42 در امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم افزود: امام عزیز، انقلابی را به رهبری کرد که مردم با جان و دل و توکل به خدا آن را به ثمر رساندند.
وی خاطرنشان کرد: حدود 40 سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشته و با قاطعیت می توان گفت؛ آنچه عبور موفق و افتخارآمیز انقلاب و ملت ایران از زنجیره توطئه ها، دسیسه ها و فتنه دشمنان بوده است سُکانداری انقلاب و نظام توسط ولی فقیه به عنوان محور جامعه دینی ایران است.
وی با بیان اینکه همه خصوصیات اخلاقی امام خمینی(ره) رنگ خدایی دارد، ادامه داد: خدا محوری یکی از ویژگی ‌های اخلاقی بارز امام (ره) بود و همواره باید این موضوع را مد نظر داشت.
امام جمعه سمیرم با اشاره به ادامه راه امام (ره) توسط رهبر معظم انقلاب در این زمانه حساس و شرایط پیچیده منطقه ای و جهانی افزود: همه باید با پیروی از فرامین معظم له در مسیر ولایت گام برداریم و با این کار انقلاب و اسلام را یاری کنیم.
حجت الاسلام دهقانی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید و جانباز والامقام به حرکت و مسیر روشن و الهی خود ادامه می دهد و شعار « نه غربی نه شرقی - جمهوری اسلامی » را سرلوحه خود قرار داده است.
شهرستان سمیرم در 160کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7147/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.