حجت الاسلام و المسلمین صفدری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: امروز دشمن با ترویج ناامیدی تلاش دارد صدای منسجم و واحد در کشور را بشکند.
وی اظهار داشت: نمایش قدرت جمهوری اسلامی حاصل انسجام ملی، تمرکز ملت و نظام به مبانی و اصول انقلاب است لذا دشمن می خواهد در این زمینه اختلال ایجاد کند.
وی با بیان اینکه آمریکا با قدرت نظامی، اقتصادی و دیپلماسی قادر به مقابله با انقلاب اسلامی نیست، گفت: آمریکا سرمایه گذاری خود را بر ایجاد ناامنی و شکاف در بدنه نظام قرار داده است.
حجت الاسلام و المسلمین صفدری افزود: دامن زدن به یاس و ناامیدی از طریق بزرگ نمایی مشکلات و ناکارآمد جلوه دادن سیاست های نظام نسخه دشمن علیه ملت ایران می باشد که بارها تکرار شده است.
وی اظهار داشت: دشمن برای پیاده کردن سناریوی یاس، سه طرح تشکل سازی مجازی، مدیریت تشکل ها و تمرکز با مدیریت ارتباطات موبایل محور را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه استقلال کشور، توان و اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه افزایش داده است گفت: این امر برای غرب سنگین و ناخوشایند است.
حجت الاسلام و المسلمین صفدری افزود: جلوگیری از مراودات تجاری شرکت ها با ایران توسط ترامپ نشان از ضعف آنها در مقابله با ایران است.
وی اظهار داشت: امروز مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان بیش از گذشته به هم نزدیک شده اند تا با همراهی عناصر سلطنت طلب، منافقان و پیاده نظام دشمن در داخل کشور، امنیت جمهوری اسلامی را مخدوش نمایند.
وی گفت: خروج آمریکا از برجام بیانگر شکست سیاست های آن در مقابله با انقلاب اسلامی بود و امروز آمریکا در بن بست، بحران و شکست بزرگ در رویارویی با جمهوری اسلامی قرار دارد.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: امروز دشمن جنگ نرم روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است.
احمد برادران افزود: حفظ وحدت نیاز کشور است و مدیران و جریانهای سیاسی کشور باید اختلاف ‌سلیقه ‌های سیاسی را کنار بگذارند.
وی اظهار داشت: در شرایطی که تمام تلاش دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است، انسجام، مشارکت، همگرایی و شکوفایی اجتماعی، تهدیدات دشمن را از بین می برد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.