سرهنگ عبدالله حسنی روز یکشنبه در آیین معرفی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در سالن الغدیر این شهر، ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز، افزود: با توجه به افزایش قدرت دفاعی نظامی جمهوری اسلامی، عده ای کوردل با اقدام تروریستی خود مردم مظلوم را مورد حمله قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات تروریستی، ایمان مردم را بیش از گذشته نسبت به نظام و انقلاب تقویت می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: حفظ ارزش های نظام و نگهداری و پاسداری از آن وظیفه ای همگانی است چرا که دشمن به دنبال ضربه زدن به ارزش های نظام اسلامی است.
وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون، دشمنان ایران اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده اند که تا کنون هیچ گونه توفیقی کسب نکرده و همواره شکست خورده اند.
حسنی، امنیت جامعه را یکی از ارکان نظام دانست و گفت: نیروی انتظامی از ارکان امنیت است که باید به نحو احسن این وظیفه را جامع عمل بپوشاند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سهم ناجا در رونق تولید داخلی مقابله با قاچاق است، تاکید کرد: نیروی انتظامی عزم جدی در مقابله با قاچاق کالا با هدف رونق تولید داخلی و پویایی اقتصاد دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: برای رونق تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق مردم نیز باید به تولید داخلی توجه کنند زیرا خرید کالای ایرانی راهکار ثبات شغلی کارگر ایرانی است.
وی افزود: کمک به سرمایه گذاران و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از جمله وظایف مسوولان برای محقق کردن شعار سال و تقویت کالای ایرانی است.
حسنی تصریح کرد: رهبر انقلاب در چند سال اخیر با سخنان خود به موضوع اقتصاد اشاره و جنگ اقتصادی را به مسوولان کشور گوشزد کردند که مردم و مسوولان با ایستادگی خود در این راه به پیروزی خواهند رسید.
وی سرقت، پیشگیری از وقوع سرقت، افزایش کشف مواد مخدر و کاهش تلفات جاده ای را از اولویت های ناجا بیان کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، کشف سرقت در شهرستان دامغان 24 درصد و کشف مواد مخدر 93 درصد افزایش یافت.
وی اضافه کرد: کاهش 60 درصدی فوتی در تصادفات درون شهری، کاهش 39 درصدی فوتی در تصادفات برون شهری و افزایش 121 درصدی کشف قاچاق کالا، مهم ترین دستاوردهای ناجا در دامغان است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اعلام کشف 24 تن مواد مخدر در سه سال گذشته در استان، تصریح کرد: ناجا هیچ ترس و واهمه ای از اراذل و اوباش ندارد و با قاطعیت با مجرمان برخورد قاطع می کنند.
در این آیین با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ دوم ستاد سید رضا علوی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان منصوب شد و از خدمات چهار ساله سرهنگ سید علی اکبر میری تقدیر شد.
سرهنگ سید علی اکبر میری، فرمانده سابق نیروی انتظامی دامغان هم اکنون در سمت ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خدمت می کند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.