به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان به ایرنا، حیدر آسیابی گفت: در حال حاضر روند حمل و نقل، بارگیری و توزیع کالا در سطح راه های استان سمنان که از جاده های مهم مواصلاتی در کشور است به صورت عادی در جریان است و اخلال یا مشکل خاصی وجود ندارد.
وی افزود: در روزهای گذشته برخی افراد با سوء استفاده از مطالبات صنفی و خواسته های رانندگان به ویژه کامیونداران استان سمنان تلاش کردند تا آب به آسیاب دشمن بریزند که با برخورد قاطع و قانونی مواجه شدند.
دادستان سمنان خاطرنشان گفت: در استان سمنان 11 نفر از این افراد که با تحریک و تهدید کامیون داران زمینه اخلال در روند حمل و نقل بار را ایجاد کردند شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد سعی داشتند تا مانع بارگیری و حمل و نقل کالای اساسی مردم توسط کامیونداران شوند که پس از بازداشت و سیر مراحل قانونی تحقیقات، در حال حاضر با اخذ تعهد و تامین کیفری لازم آزاد شده اند.
وی افزود: رانندگان و کامیونداران متعهد و زحمتکش حق دارند مطلبات و حقوق خود را از مجاری قانونی مورد پیگیری قرار دهند اما اخلال در تامین مایحتاج عمومی مردم خارج از اخلاق حرفه ای است و رسیدگی قاطعانه دستگاه قضایی به این گونه اقدامات نیز مورد انتظار جامعه و مردم می باشد.
دادستان سمنان با اشاره به این مطلب که هر نوع اخلال در حمل و نقل و توزیع کالا از مصادیق بارز اقدام علیه امنیت اقتصادی محسوب می شود، هشدار داد: با عوامل مخل و مرتبط با این موضوع برخورد قاطع قانونی صورت خواهد پذیرفت.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.