به گزارش خبرنگار ایرنا، کلید این واحدهای مسکونی که در مناطق محروم و روستایی ساری پراکنده است، طی مراسمی در روستای آهو دشت از بخش کلیجانروستاق ساری تحویل خانواده ها شده است.
برای این خانه ها که با همکاری سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی ره مازندران ساخته شده است پنج میلیارد ریال هزینه شده که 30 درصد این را کمیته امداد و مابقی را خیران و بسیج سازندگی سپاه کربلا تامین کرده است.
در ساخت خانه برای محرومان در مازندران رقمی برای کارگری این واحدها هزینه نشده است ، چرا که بسیجیان به صورت رایگان در این طرح ها مشارکت کردند.
بر اساس اعلام سازمان بسیج سازندگی مازندران 40خانه دیگر نیز برای محرومان تا پایان این ماه ساخته و تحویل می شود.
بر اساس آمارهای رسمی، حدود 61 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران قرار دارند.
** سودجویان در جنگ اقتصادی امروز ایران، در صف دشمنان ملت هستند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه امروز همه باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با عملیاتی کردن فرایندهای اقتصاد مقاومتی ،اقتصاد کشور را رونق ببخشیم، گفت: در حالی که عده ای در قالب گروه های جهادی بسیج سازندگی به فکر محرومان جامعه هستند، برخی از فرصت طلب ها از وضعیت اقتصادی کنونی کشور سوء استفاده می کنند.
سردار محمد حسین بابایی هدف از فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی را کمک به کاهش محرومیت در روستاها و شهرها به خصوص به اقشار کم درامد اعلام کرد و بیان داشت: محرومیت زدایی در چهار محور زیرساختی، مسکن، سلامت و اشتغال نیاز امروز کشور است.
وی با بیان اینکه در شرایط امروز اقتصادی عده ای با احتکار کالاهای اساسی مردم در صف دشمنان ملت قرار می گیرند، تصریح کرد: معتقدیم این افراد در پازل آمریکا بازی می کنند و باید با آنان برخورد شود.
سردار بابایی بیان داشت: همه باید برای رفع محرومیت ها مردم پای کار بیایند و بطور یقین با مشارکت مردمی، مشکلات سریعتر رفع می شود.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.